poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Czy wypada jeszcze?



Dzień dobry,
(w nawiązaniu do tytułu posta)  - Pewnie już nie wypada, bo na Waszych blogach temat świąteczny już dawno przebrzmiał.
Ja się nie wyrobiłam …. 
Ale ponieważ wczoraj skończyła się oktawa świąt wielkanocnych, a mój blog ma być pamiętnikiem dla mnie, wstawiam kilka fotek ze świątecznego domku  … Ku pamięci!
Bez zbędnych słów, bo pisać o świętach tydzień po nich to naprawdę nie pasuje

Dekoracje w salonie



 
W sypialni 

W kuchni

(na okapie kuchennym)




(na parapetach)


(na póleczce)


 Święconka


Stół w świąteczne osłonie

                                                                       przed śniadaniem:





i po śniadaniu


Taki serwis wygrzebałam w szafie u mamy, fajnie wpasował się w moją wielkanocna kolorystykę stołu

Moja klatka schodowa 


i korytarz (wiem, że takie króliki są na prawie wszystkich blogach, ale mi się tez podoba)


I mój wiosenny ogródek na tarasiku przed wejściem |(ups! kwiatki w celofanie, ale co tylko przyniosłam ich ze sklepu, tak były w sprzedaży) :



Zmykam, bo się czerwienię ze wstydu.
Pozdrawiam  wiosennie
Dorota



14 komentarzy:

  1. Jak to nie wypada? jak najbardziej wypada pochwalić się tak pięknie wystrojonym domkiem:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypada , wypada.... u mnie też jeszcze gdzie nie gdzie świąteczne dekoracje :-) Ślicznie nakryty ten stół w zieleni... tak wiosennie .. Uściski wielkie Dorotko :-))) Dorota

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, ja tez chodzę po domu i zbieram tu jajeczko, tam zajączek.
    Miłego, słonecznego weekendu życzę i pozdrawiam
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja, już dobrych kilka tygodni po świętach, powiem nie zastanawiając się wcale, czy to wypada, że miałaś ślicznie udekorowany domek. I wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dorotko , chciałam Ci życzyć wesołych , radosnych Świąt Bożego Narodzenia dla całej Waszej rodzinki :-) Dorota :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dorotko - dziękuję za wizytę u mnie. Widzę, że podobnie jak ja, jesteś a jakby Cię nie było ;) Ściskam Cię cieplutko i seredecznośći z Podhala ślę:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Niedługo Świeta Wielkanocne a ja juz szukam inspiracji do dekoracji mojego domku. Twój wystrój spodobał mi się bo jest bardzo delikatny. Taki jak lubię.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne pomysły :)
    Na pewno sobie coś takiego zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Temat bardzo na czasie. Wiosna i Święta niedługo. Bardzo ładne dekoracje, typowo wiosenne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dobre i małe akcenty świąteczne :)
    Te ozdoby dodają urok :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post. Oby tak dalej i czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy i interesujący post :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście, że wypada :)
    Dzięki tobie mam pomysł na dekoracje na następne święta.

    OdpowiedzUsuń